kategoriyalar
0

Savatcha

Mahsulot yo‘q

Savatcha

Savatchada mahsulot yo‘q

Jami 0 mahsulotlarning umumiy
qiymati:

0
so‘m

Savatchaga o‘tish

Ko’p beriluvchi savollar va sayt bo’yicha yordam

Mahsulot haqidagi ma’lumotlarni qaerda ko’rsam bo’ladi?

Mahsulot surati tagidagi «Texnik imkoniyatlari» havolasini bosing.

Bir necha mahsulotni qanday qilib taqqoslash mumkin?

Har bir mahsulot sahifasini birma-bir oching va «Taqqoslash» tugmasini bosing. Shundan so’ng, saytning o’ng yuqori burchagidagi tugmani bosish orqali taqqoslash sahifasiga o’ting.

Nega ilgari sotib olgan mahsulotimni sotib ololmayapman?

Savatchadagi ayrim mahsulotlar omborda qolmagan bo’lish ehtimoli mavjud, shuning uchun Siz bizga +998(71) 202-202-1 raqamiga qo’ng’iroq qilishingiz mumkin va kelajakda u haqida xabardor qilish uchun sizga zarur mahsulotni yozib olamiz.

Qanday aksiyalar borligini qanday bilish mumkin?

Siz mavjud aksiyalar haqida «Aksiyalar» tugmasini bosib bilib olishingiz mumkin.

Ma’lum bir aksiya shartlarini qay tarzda bilish mumkin?

Siz aksiya shartlari to’g’risida saytda joylashgan Olcha.uz blogiga kirib bilib olishingiz mumkin.

Qanday qilib buyurtmani rasmiylashtirish mumkin?

Buyurtmani tasdiqlash uchun Siz quyidagilarni amalga oshirishingiz kerak: 1) Siz o’zingizga zarur mahsulotni belgilashingiz yoki sayt yuqorisida joylashgan qidiruv maydoniga so’rov yozish orqali topishingiz kerak. 2) So’ng zarur mahsulotni ochib, kerakli parametrlarini tanlang va «Sotib olish» tugmasini bosing. 3) Mahsulot avtomat ravishda savatchaga qo’shiladi. Mahsulotni ko’zdan kechirish va buyurtma qilish uchun savatchaga o’tishingiz zarur. U yerda siz xarid qilmoqchi bo’lgan mahsulotlaringizning umumiy narxi ko’rsatiladi. 4) Savatchadagi mahsulotlarni ko’zdan kechirganingizdan so’ng va buyurtma qilishga tayyor bo’lsangiz «Buyurtmani rasmiylashtirish» tugmasini bosing. 5) Keyingi bosqich o’ta muhim hisoblanadi! Yetkazib berish sahifasini to’ldirish. Barcha ma’lumotlaringizni kiriting: «Bog’lanish uchun», «Yetkazib berish turi», «Yetkazib berish usuli». Mazkur sahifada sizga ma’qul to’lov turini belgilab, «Buyurtmani rasmiylashtirish» tugmasini bosing. Eslatma! Siz xaridlarni saytdan ro’yhatdan o’tmay turib amalga oshirishingiz mumkin, ammo bunda o’z buyurtmangiz holatini tekshirish va xokazo imkoni bo’lmaydi. Agar saytdan ro’yhatdan o’tmoqchi bo’lsangiz va Sizga yordam kerak bo’lsa, «Qanday qilib ro’yhatdan o’tish mumkin?» tugmasini bosing.

Nima uchun saytda avval boshqa narx edi, keyin esa o’zgarib qoldi?

Mahsulot narxlari turli xil sabablar tufayli o’zgarib turishi mumkin. Bu esa mazkur mahsulot aksiya yoki chegirmada bo’lishi bilan bog’liq. Siz aynan ko’rgan vaqtdagi narx haqiqiy hisoblanadi.

Yoqqan mahsulot saytda bo’lmasa, uni buyurtma qilsa bo’ladimi?

Agar Sizga biron bir mahsulot kerak bo’lsa, biroq uni bizning onlayn do’konimizda topa olmagan bo’lsangiz, Siz bizga +998(71) 202-202-1 raqamiga qo’ng’iroq qilishingiz mumkin va biz sizga zarur mahsulotni etkazishga harakat qilamiz.

Pick-up Point nima?

Olcha.uz ning yangi imkoniyati saytimizdagi mahsulotni rasmiylashtirib va rasmiylashtirish jarayonida tanlagan o’zingiz uchun qulay bo’lgan do’konimizdan olib ketish imkoniyatini taqdim etadi.

Mahsulot «pick-up point» (o’zi olib ketish nuqtasida) qancha vaqt kutib turadi?

O’z buyurtmangizni 2 kun ichida o’zingiz uchun qulay bo’lgan istagan vaqtingizda olib ketishingiz mumkin. Agar 2 kun ichida olib ketishga imkoningiz bo’lmasa, u holda bizga 202-202-1 raqamiga qo’ng’iroq qiling va biz Siz haqingizda qayg’uramiz!

Buyurtmani qabul qilishning qanday usullari mavjud?

«Olcha.uz» internet do’konida buyurtmani rasmiylashtirgandan so’ng, uyga eltish xizmatini yoki «pick-up point» usullarini tanlashingiz mumkin. Ikkinchi usulda mahsulot buyurtmasini rasmiylashtirish jarayonida Siz olib ketish nuqtalari ro’yhatini ko’rasiz.

Agar mahsulot uchun to’lovni amalga oshirgandan so’ng, fikrimdan qaytsamchi?

Mahsulot xarididan so’ng 24 soat ichida fikringizdan qaytib qolsangiz (mahsulot o’rami yoki plombasi buzilmagan holatda), bunda mahsulot uchun sarflagan mablag’ingiz Sizning bank kartangizga qaytariladi (sotib olish vaqtidagi to’lov shaklidan qat’iy nazar, mablag’ingizni ban kartangizga olasiz). Naqdsiz pul mablag’larining qaytarilishi 5 -10 bank ish kunini o’z ichiga olishi mumkin. Eslatma! Agar bank kartangiz bo’lmasa, mablag’ingizni qaytarib olish uchun karta ochib, bizga o’z hisob raqamingizni taqdim etishingiz mumkin.

Pick-up point xizmatidan foydalangan holda olgan taqdirda mahsulotni qanday qilib qaytarish yoki almashtirish mumkin?

Mahsulotni almashtirish va qaytarilishi «pick-up-point» xizmatisiz sotib olingandek,xuddi o’sha qoidalar asnosida amalga oshiriladi. Ko’proq ma’lumot uchun «Mahsulotni qaytarish va almashtirish» bo’limini o’qishingiz mumkin.

Boshqa shahardagi yaqin tanishlarim qabul qilib olishlari uchun ma’lum bir shahardan buyurtma qila olamanmi?

Albatta, buning uchun Sizga zarur shahar yoki hududni va qulay bo’ladigan do’konni tanlashingiz kerak (bunda barcha shahar/hududlarda pick-up point nuqtalari mavjud emasligini inobatga olish darkor. Bunday holatda siz yetkazib berish xizmatidan foydalanshingiz mumkin bo’ladi).

Mahsulotni qachon olib ketish mumkinligini qanday bilsam bo’ladi?

Ro’yhatdan o’tish vaqtida yoki mahsulotni buyurtma qilish vaqtida o’z shaxsiy ma’lumotlaringizni: F.I.Sh, uyali telefon raqamini, elektron manzilni(Email) va boshqalarni kiritishingiz shart. Sizning mahsulotingiz tayyor bo’lgandan so’ng, biz sizga habar jo’natamiz, va Siz uni «Showroom» (pick-up point) dan olib ketishingiz mumkin bo’ladi. Bildirgi kelganligini tekshirish uchun shaxsiy kabinetingizga kirishingiz kerak, bundan tashqari siz ko’rsatgan telefon raqamiga SMS habar ham jo’natiladi.

Men tanlagan mahsulot «pick-up point» ga yetkazib berilishiga to’lashim kerakmi?

Tanlagan mahsulotingiz «pick-up point» ga yetkazilib berilishiga to’lashingiz kerak emas. Bu xizmat batamom bepul.

Sotuvchi bilan qanday bog’lanishim mumkin?

Agar buyurtmani rasmiylashtirish, bundan tashqari yetkazib berish bilan bog’liq savollar tug’ilgan bo’lsa, bizning qo’llab-quvvatlash markazimiz (Call-center) ga qo’ng’iroq qiling: +998(71) 202-202-1 Bundan tashqari saytimizda onlayn-chat mavjud bo’lib, Sizni qiziqtirgan savollarni yozing va bir necha daqiqalar ichida Sizga javob berishadi. Agar Sizning savolingiz xaridlar va yetkazib berish bilan bog’liq bo’lmasa, u holda mahsulot bilan bog’liq barcha savollaringizni quyidagi manzil bo’yicha yuborishingiz mumkin: support@olcha.uz

Mahsulotning yetkazib berish va boshqalar bilan yakuniy narxi qancha bo’ladi?

Agar Siz mahsulotning yetkazib berish bilan birga yakuniy narxini bilmoqchi bo’lsangiz, u holda yetkazib berish turini tanlashingiz zarur. Yetkazib berish narxlari to’g’risida ma’lumotga ega bo’lmoqchi bo’lsangiz «Yetkazib va eltib berish xizmati» bo’limini o’qing. Batafsil ma’lumotlarga ega bo’lish uchun bizning qo’llab-quvvatlash markazimizga qo’ng’iroq qiling: +998(71) 202-202-1

Maishiy texnikalarni o’rnatish bo’yicha xizmatlarni taqdim etasizmi?

«Olcha.uz» bu masala yuzasidan ish olib boryapti, biroq texnikalarni to’g’ri o’rnatilishi uning ishlash qobiliyatiga ta’sir etadi. Mahsulotlarni o’rnatish (ulash) o’rnatish huquqiga ega tashkilotlar uchun ruxsat etiladi. Bundan tashqari, mahsulotlarni tarqatish va xizmat ko’rsatishga moslashtirilgan muayyan bir tashkilotlar ustalari tomonidan amalga oshiriladi. O’rnatish kafolatini o’rnatish bilan shug’ullanuvchi tashkilot o’z zimmasiga oladi.

Diqqat!

Texnikani o’rnatish va ulash-muhim va jiddiy jarayon hisoblanib, uning to’g’ri bajarilishidan texnikaning sifati, kamdan-kam holatlarda esa uning egasining xavfsizligi bilan bog’liq. Ulash jarayonida mutaxassis barcha qoidalarga rioya qilishi va sifatli materail ishlatishi katta ahamiyatga ega, chunki turli xil yorilish, oqib ketish va portlashlar kuzatilishi ehtimoli katta. Agar texnikani ulash paytida texnikani ishlab chiqaruvchisi o’rnatgan me’yorlar bajarilmasa, u xaridorni kafolatli xizmatdan mahrum qilishi mumkin.

Biz qabul qilamiz:

img
img
img
img