Yordam va ko'p beriladigan savollar

Mahsulot haqidagi ma’lumotlarni qaerda ko’rsam bo’ladi?
Bir necha mahsulotni qanday qilib taqqoslash mumkin?
Nega ilgari sotib olgan mahsulotimni sotib ololmayapman?
Qanday aksiyalar borligini qanday bilish mumkin?
Qanday qilib buyurtmani rasmiylashtirish mumkin?
Yokkan mahsulot saytda bo‘lmasa, uni buyurtma qilsa bo‘ladimi?
Pick-up Point nima?
Mahsulot «pick-up point» (o‘zi olib ketish nuqtasida) qancha vaqt kutib turadi?
Buyurtmani qabul qilishning qanday usullari mavjud?
Agar mahsulot uchun to’lovni amalga oshirgandan so’ng, fikrimdan qaytsamchi?
Pick-up point xizmatidan foydalangan holda olgan taqdirda mahsulotni qanday qilib qaytarish yoki almashtirish mumkin?
Boshqa shahardagi yaqin tanishlarim qabul qilib olishlari uchun ma’lum bir shahardan buyurtma qila olamanmi?
Mahsulotni qachon olib ketish mumkinligini qanday bilsam bo’ladi?
Men tanlagan mahsulot «pick-up point» ga yetkazib berilishiga to‘lashim kerakmi?
Mahsulotning yetkazib berish va boshqalar bilan yakuniy narxi qancha bo‘ladi?
Maishiy texnikalarni o‘rnatish bo‘yicha xizmatlarni taqdim etasizmi?
Diqqat!
  • Mahsulot haqidagi ma’lumotlarni qaerda ko’rsam bo’ladi?

    Mahsulot surati tagidagi «Texnik imkoniyatlari» havolasini bosing.

  • Bir necha mahsulotni qanday qilib taqqoslash mumkin?

    Har bir mahsulot sahifasini birma-bir oching va «Taqqoslash» tugmasini bosing. Shundan so’ng, saytning o’ng yuqori burchagidagi tugmani bosish orqali taqqoslash sahifasiga o’ting.

  • Nega ilgari sotib olgan mahsulotimni sotib ololmayapman?

    Cavatchadagi ayrim mahsulotlar omborda qolmagan bo‘lish ehtimoli mavjud, shuning uchun Siz bizga 71-202-202-1 raqamiga qo‘ng‘iroq qilishingiz mumkin va kelajakda u haqida xabardor qilish uchun sizga zarur mahsulotni yozib olamiz.

  • Qanday aksiyalar borligini qanday bilish mumkin?

    Siz mavjud aksiyalar haqida «Aksiyalar» tugmasini bosib bilib olishingiz mumkin.

  • Qanday qilib buyurtmani rasmiylashtirish mumkin?

    1) Siz o‘zingizga zarur mahsulotni belgilashingiz yoki sayt yuqorisida joylashgan qidiruv maydoniga so‘rov yozish orqali topishingiz kerak. 2) So‘ng zarur mahsulotni ochib, kerakli parametrlarini tanlang va «Sotib olish» tugmasini bosing. 3) Mahsulotni ko‘zdan kechirish va buyurtma qilish uchun savatchaga o‘tishingiz zarur. 4) So‘ng «Buyurtmani rasmiylashtirish» tugmasini bosing. 5) Etkazib berish sahifasini to‘ldiring. Barcha ma’lumotlaringizni kiriting: «Bog‘lanish uchun», «Etkazib berish turi», «Etkazib berish usuli». Mazkur sahifada sizga ma’qul to‘lov turini belgilab, «Buyurtmani rasmiylashtirish» tugmasini bosing. Eslatma! Siz xaridlarni saytdan ro‘yhatdan o‘tmay turib amalga oshirishingiz mumkin, ammo bunda o‘z buyurtmangiz holatini tekshirish va xokazo imkoni bo‘lmaydi. Agar saytdan ro‘yhatdan o‘tmoqchi bo‘lsangiz va Sizga yordam kerak bo‘lsa, 71-202-202-1 raqamiga qo‘ng‘iroq qilishingiz mumkin

  • Yokkan mahsulot saytda bo‘lmasa, uni buyurtma qilsa bo‘ladimi?

    Agar Sizga biron bir mahsulot kerak bo‘lsa, biroq uni bizning onlayn do‘konimizda topa olmagan bo‘lsangiz, Siz bizga 71-202-202-1 raqamiga qo‘ng‘iroq qilishingiz mumkin va biz sizga zarur mahsulotni yetkazishga harakat qilamiz.

  • Pick-up Point nima?

    Olcha.uz ning yangi imkoniyati saytimizdagi mahsulotni rasmiylashtirib va rasmiylashtirish jarayonida tanlagan o‘zingiz uchun qulay bo‘lgan do‘konimizdan olib ketish imkoniyatini taqdim etadi. Pick-up Point ga yetkazib berish muddati 2 ish kuni.

  • Mahsulot «pick-up point» (o‘zi olib ketish nuqtasida) qancha vaqt kutib turadi?

    O‘z buyurtmangizni 2 kun ichida o‘zingiz uchun qulay bo‘lgan istagan vaqtingizda olib ketishingiz mumkin. Agar 2 kun ichida olib ketishga imkoningiz bo‘lmasa, u holda bizga 71-202-202-1 raqamiga qo‘ng‘iroq qiling va biz Siz haqingizda qayg‘uramiz!

  • Buyurtmani qabul qilishning qanday usullari mavjud?

    «Olcha.uz» internet do’konida buyurtmani rasmiylashtirgandan so’ng, uyga eltish xizmatini yoki «pick-up point» usullarini tanlashingiz mumkin. Ikkinchi usulda mahsulot buyurtmasini rasmiylashtirish jarayonida Siz olib ketish nuqtalari ro’yhatini ko’rasiz.

  • Agar mahsulot uchun to’lovni amalga oshirgandan so’ng, fikrimdan qaytsamchi?

    Mahsulot xarididan so’ng 24 soat ichida fikringizdan qaytib qolsangiz (mahsulot o’rami yoki plombasi buzilmagan holatda), bunda mahsulot uchun sarflagan mablag’ingiz Sizning bank kartangizga qaytariladi (sotib olish vaqtidagi to’lov shaklidan qat’iy nazar, mablag’ingizni ban kartangizga olasiz). Naqdsiz pul mablag’larining qaytarilishi 5 -10 bank ish kunini o’z ichiga olishi mumkin. Eslatma! Agar bank kartangiz bo’lmasa, mablag’ingizni qaytarib olish uchun karta ochib, bizga o’z hisob raqamingizni taqdim etishingiz mumkin.

  • Pick-up point xizmatidan foydalangan holda olgan taqdirda mahsulotni qanday qilib qaytarish yoki almashtirish mumkin?

    Mahsulotni almashtirish va qaytarilishi «pick-up-point» xizmatisiz sotib olingandek,xuddi o’sha qoidalar asnosida amalga oshiriladi. Ko’proq ma’lumot uchun «Mahsulotni qaytarish va almashtirish» bo’limini o’qishingiz mumkin.

  • Boshqa shahardagi yaqin tanishlarim qabul qilib olishlari uchun ma’lum bir shahardan buyurtma qila olamanmi?

    Albatta, buning uchun Sizga zarur shahar yoki hududni va qulay bo’ladigan do’konni tanlashingiz kerak (bunda barcha shahar/hududlarda pick-up point nuqtalari mavjud emasligini inobatga olish darkor. Bunday holatda siz yetkazib berish xizmatidan foydalanshingiz mumkin bo’ladi).

  • Mahsulotni qachon olib ketish mumkinligini qanday bilsam bo’ladi?

    Ro’yhatdan o’tish vaqtida yoki mahsulotni buyurtma qilish vaqtida o’z shaxsiy ma’lumotlaringizni: F.I.Sh, uyali telefon raqamini, elektron manzilni(Email) va boshqalarni kiritishingiz shart. Sizning mahsulotingiz tayyor bo’lgandan so’ng, biz sizga habar jo’natamiz, va Siz uni «Showroom» (pick-up point) dan olib ketishingiz mumkin bo’ladi. Bildirgi kelganligini tekshirish uchun shaxsiy kabinetingizga kirishingiz kerak, bundan tashqari siz ko’rsatgan telefon raqamiga SMS habar ham jo’natiladi.

  • Men tanlagan mahsulot «pick-up point» ga yetkazib berilishiga to‘lashim kerakmi?

    Agar Sizning buyurtmangiz og‘irligi 1 kg gacha bo‘lsa, u holda yetkazib berish bepul. 1 kg dan ortiq bo‘lgan xarid uchun yetkazib berish - 25 000 so‘m, va xar 3 kg uchun 5 000 so‘mdan qo‘shib boriladi (Maxsulotni tanlaganingizda yetkazib berish narxi avtomatik ravishda ko‘rinadi)

  • Mahsulotning yetkazib berish va boshqalar bilan yakuniy narxi qancha bo‘ladi?

    Agar Siz mahsulotning yetkazib berish bilan birga yakuniy narxini bilmoqchi bo‘lsangiz, u holda yetkazib berish turini tanlashingiz zarur. Yetkazib berish narxlari to‘g‘risida ma’lumotga ega bo‘lmoqchi bo‘lsangiz «Etkazib va eltib berish xizmati» bo‘limini o‘qing. Batafsil ma’lumotlarga ega bo‘lish uchun bizning qo‘llab-quvvatlash markazimizga qo‘ng‘iroq qiling: 71-202-202-1

  • Maishiy texnikalarni o‘rnatish bo‘yicha xizmatlarni taqdim etasizmi?

    «Olcha.uz» bu masala yuzasidan ish olib boryapti, biroq texnikalarni to‘g‘ri o‘rnatilishi uning ishlash qobiliyatiga ta’sir etadi. Mahsulotlarni o‘rnatish (ulash) o‘rnatish huquqiga ega tashkilotlar uchun ruxsat etiladi. Bundan tashqari, mahsulotlarni tarqatish va xizmat ko‘rsatishga moslashtirilgan muayyan bir tashkilotlar ustalari tomonidan amalga oshiriladi. O‘rnatish kafolatini o‘rnatish bilan shug‘ullanuvchi tashkilot o‘z zimmasiga oladi.

  • Diqqat!

    Texnikani o’rnatish va ulash-muhim va jiddiy jarayon hisoblanib, uning to’g’ri bajarilishidan texnikaning sifati, kamdan-kam holatlarda esa uning egasining xavfsizligi bilan bog’liq. Ulash jarayonida mutaxassis barcha qoidalarga rioya qilishi va sifatli materail ishlatishi katta ahamiyatga ega, chunki turli xil yorilish, oqib ketish va portlashlar kuzatilishi ehtimoli katta. Agar texnikani ulash paytida texnikani ishlab chiqaruvchisi o’rnatgan me’yorlar bajarilmasa, u xaridorni kafolatli xizmatdan mahrum qilishi mumkin.